24 Eylül 2016 Cumartesi

             DİZİ ÖNERİSİ: ACI AŞK



Bugün sizlere harika bir diziden bahsetmek istiyorum,dizinin adı Acı aşk! bu güzel dizi 2015 te show tv de yayınlanmış.Fakat benim bu diziden on gün önce falan haberim oldu.Daha önce izlemediğim için kendime şuan çok kızıyorum (:ve hala izlememiş olanlara sesleniyorum çok şey kaçırıyorsunuz!

Dizinin konusuna geçecek olursak, Acı aşk, insanın içini ısıtan sıcacık bir aşk dizisi, mutluluk ve masumiyetle başlayan bir aşkın darmadağın ettiği hayatları konu alıyor,bir yandan bulutla meleğin aşkı, diğer yandan sevgiye aç bir kadın olan sudenin çırpınışı ve bütün bu karmaşanın arasında aşkın fedakarlık ve cesaretten ibaret olduğunu hatırlatan ali... bu kördüğüm nasıl çözülecek ,yollar nasıl kesişecektir.?

Ben şu zamana kadar pek çok dizi film seyrettim.Ama beni bu kadar derinden etkileyen, içime işleyen yer yer ağladığım, bazen mutluluklarını hissettiğimden gülümsediğim bir dizi olmamıştı.Gerçekten bu diziyi asla unutamayacağım.

Ve çok kızgınım böyle harika bir dizi nasıl 13. bölümde biter ): araştırdığıma göre reytingi düşük olduğu için bitirilmiş, bunada ayrı kızdım tabi , tv de okadar saçma diziler varken böyle sağlam bir senaryo nasıl tutmaz!


Dizinin başrolünde Seçkin özdemir,selin şekerci,Alperen duymaz ve Sezgi sena akay var.
Oyuncuların hepsi çok başarılıydı fakat beni bu dizide en etkileyen karakter ali oldu,çünkü o karşılık beklemeden sevmeyi,aşkın fedakarlık olduğunu,cesareti bize anlatıyordu.

Dizi 13 bölüm fakat dolu doluydu,ve tabiki mutlu sonla bitti,ama ben bittiği için ciddi ciddi üzüldüm.Biraz zaman geçtikten sonra tekrar izleyeceğime eminim   (: ayrıca dizinin müzikleri resmen efsaneydi.(kıraç yapmış)



 





Bu güzel diziye mutlaka bakmanızı tavsiye ediyorum.gelecek yazıda görüşmek üzere hoşçakalın (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder