5 Eylül 2016 Pazartesi

İLK YAZIM / BENİ TANIYIN




Öncelikle merhaba ,
Bugün uzun zamandır aklımda olan, fakat hiçbir zaman hayata geçirmeyi başaramamış olduğum ,
blog açıp, ilgimi çeken , hoşuma giden konularda yazmak olayını gerçekleştirmiş bulunuyorum. :)
Blogun konusu veya hangi konuları içerecegi hakkında aslında hiçbir fikrim yok .Bunu zaman gösterecek,

Önce kendimi tanıtmak istiyorum; İstanbul doğumluyum,26 yaşındayım ,ilahiyat önlisans 2.sınıf
öğrencisiyim( aöf ) ,yabancı dil olarak orta derecede arapça biliyorum , 2010 yılında avrupa islam üniversitesinde ilahiyat  bölümüne başladım 4 yılın  ardından mezun oldum ,2 yıl değerler eğitimi
üzerine öğretmenlık yaptım, LCwaikiki de kısa bir dönem satış danışmanlığı  yaptım daha sonra oradan ayrıldım .

25 yaşıma kadar ailemle istanbulda ikamet ediyorduk daha sonra kocaeline taşındık ve şuan halen burdayım .Ve şu sıralar fotoğrafçılıkla ilgileniyorum.Aynı zamanda giyinmeyi seven ,sosyal medyada çokça vakit geçirmeyi  seven biriyim. :)










Böylece  ilk yazımı sonlandırıp ,gelecek yazılarda görüşmek dilegiyle  hoşçakalın diyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder