14 Eylül 2016 Çarşamba

 BAYRAM KOMBİNİM







Herkese iyi bayramlarrrr (:
Bir bayramın daha sonuna geldik,bloğa ne yazsam diye düşünüp dururken sizlere de fikir olması  açısından bayram kombinim  hakkında birşeyler paylaşmak  istedim.Bundan sonraki yazılarda da bol bol kombinler , stil önerileri gibi konulara yer vereceğim inşallah ...


Aslında bu yazıyı bayramdan önce yazmak çok daha mantıklı olurdu ,ama malum koşturmaca ,bayram hazırlığı ve sonrasında hasta olmam bana engel oldu , bundan sonra haftada bir gün bloğa düzenli yazmayı düşünüyorum .


Ben giyim konusunda değişken bir zevke sahibim ,kimi zaman şık ve ağır giyinmekten hoşlanırken ,bazen spora kaçıyorum .Bu daha çok her insanın o günkü ruh haliyle ilgili fikrimce, Ben de genel olarak o gün nasıl olmak istiyorsam o şekilde kafama göre giyinen biriyim ,marka takıntım da hiç bir zaman olmamıştır .

Bu bayram tercihimi sütlü kahve , dizlere kadar uzanan bir tunik,altına ise kalem siyah bir pantolondan yana  kullandım ,şal olarak ise mürdüm pliseli şalı tercih ettim.


Ben bu kombini topuklu ayakkabıyla tamamladım fakat bu kişinin zevkine göre  değiştirilebilir ,isterseniz babet ile  veya sandaletle yada yavaş yavaş sonbahar mevsimine girdiğimiz için botlarla da tamamlayabilirsiniz.







Bayram kombinim böyleydi, bir diğer yazımda  görüşmek dileğiyle hoşçakalın. (: 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder